| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 26 日 星期六  |
聽日走lu..  |
分類: _My-Life_ |
話咁快.. 聽日就到我走lu..
大家祝我一路順風吧..
希望我過到去夠錢用la..
唔夠ga話.. 就唔該大家燒d比我la..
借相機搞掂後.. 聽日就借MP3 lu.. 最慘有人唔借水樽我..唉
大家.. 八月一日晚見la..
三十號拎戈d野.. 記得幫我拎呀.. 唔該..
|
|
|
2008 年 7 月 25 日 星期五  |
2008-07-25  |
分類: 未分類 |
今日.. 夏令考英文..
但.. 考完都未清楚考試ga範圍..
中午.. 夾浸信.. 銅管..
下午.. 算係陪下人la.. 仲未請我食野呀!
夜晚由七點開始夾去台灣ga歌..
直到.. 十一點幾.. 除左夾歌.. 仲講埋去台灣ga野..
搞到聽日會幾多野買..
聽日仲要考夏令班ga數學考試.. 搞到我有D驚.. |
|
|
2008 年 7 月 24 日 星期四  |
2008-07-24  |
分類: _My-Life_ |
這幾天.. 很累..
22/7
中午點三開始夾浸信.. 夾完.. 就過文化中心夾歌..
一去到.. 就已經夾緊八月三日戈個迎奧運 音樂會..
夾到六點就休息.. 食飯,,
八點再夾.. 夾到十點.. 散隊..
23/7
中午夾浸信.. 下午去文化中心幫梁生影野..
又係搞到夜晚十二點幾..
24/7
朝早返學校補考文法.. ( 我地班又要比電視台拍野la.. )
中午返屋企換衫..
下午殺過文化中心..
二點半開始排練.. 直到七點半.. 開始食飯..
八點鐘出Show..直到十點幾..
好攰..
有返兩年前ga感覺.. 好攰.. |
|
|
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 201 | »
|