今日神早6點45分就彈左起身....因起身洗頭...之後洗完換校服整好晒d野就sms比e玲問佢去唔去kfc食早餐....佢話去之後臭家姐佢本身話去嫁...(琴日聽到嫁)e家話唔去....之後我同e玲約左7點45分到7仔門口等...佢又早到過我...上左去食之後見到好多人...有miss同我最憎既同學...見到佢都想打下佢(佢人太多)講下笑姐....
食到8點10分到就行返去學校..冇左家姐食野都快d...呵呵!!講笑姐....返到學校上左英文堂之後就上PE堂..今日要跑林村河...我地成班跑左一陣就唔跑係到行...行行下我諗返起班男仔話有快既路...之後搵到個不果好後既...諗住行既我比佢地話:問下班男仔係咪呢條先啦...所以我地行到就返到學校先跑...11分幾..今次行快左啵...卡卡..下次都要行快d...落堂之後我好慢慢咁買野飲..上到去課室到成班男仔企晒係到話你唔好遲d先返..我話你吹我脹呀...我唔開門都得呀...之後既堂都係訓下教去下廁所咁...返到屋企就睇龍咁威2...悶悶地又唔係太好笑...(之前d同學講笑話佢地d人笑晒得我一個係到微笑下咁..佢話我係唔笑既人)之後同老公佢傾左..時間.唔記得左.... 打左咁多日今日係打得最多嫁啦...卡卡
|