今日7點起身換衫之彼就出門口返到學校同d fd食早餐果時先知冇帶班果個鐘返去..放左學返到屋企就緊係打機啦.....之後呀爸返到黎就話今晚要出去飲...但我唔想出去>< 去到冇野做d人又on99咁發神經做埋d白痴野..係果到悶到想訓教呀><最後本身唔黎既表姐都比我迫到出黎^^之後就食蚊蚊..食食食...食完就返屋企...就開機玩亂....又係咁入唔到ser1.....>< 玩玩下有人打黎整到我彈機..呢排成日都係咁..唉正一垃圾網上行.....就重開機死左入房訓左係到..之後冇啦啦訓著左..訓到3點到去睇下部機有冇熄到..點知冇熄可能佢kai左唔熄瓜..佢唔自動熄我就幫佢熄左又死返入房訓教教...
|