琴晚既野...全部都係關於老公佢...所以冇打...今日一早6點起左身..因要同晴出去食早餐...所以好早起身...返到學校好眼訓..所以上咩堂都冇心機...最後頂唔住中文堂訓左陣...死人家姐今日冇返...返到屋企機都唔想打就訓教教...訓到9點幾起身...之後睇到老公既sms...就傾...佢今日好怪...可能同琴日既野有關啦..最後佢講左d野令到我喊左出黎...早知係咁既...琴日唔出好過出...對唔住呀..老公仔...希望你唔好介意啦...我真係仲好愛你嫁...不果今日真係唔開心..一路打一路喊><真係唔想我地係咁....

|