本身今日同家姐佢地食早餐嫁...之後e玲話家姐佢唔去所以我唔去因我都唔夠時間..卡卡9到爆
一返到課室未坐好就比家姐玩死..話唔見左銀包喎..又要我陪佢落去..好采今年係1樓..卡卡..唔使行咁耐..落到校務處..呀(熊貓)副校都係到..之後佢就幫家姐問下d野呀..咁..問完整好晒...走果時家姐冇啦啦講(呀...我隻二等兵呀)好明顯佢想要返隻二等兵同key就算(估嫁炸..)之後lunch又問我借電話打去果到問下..打唔春到..算數..我同佢放學同k18果個站長室到問下人..唉..做呀妹做到咁都算唔話得啦瓜..問完又冇...fuck...整到我好春熱..佢上堂果時係咁發神經..最衰就係整我>∼<..上上下pth堂..係咁比2條仆街仔講...低b仔話我同死肥丸一齊...on99呢..肥丸係家姐嫁(唔可以比家姐知)
返到屋企老公打黎傾左陣...之後佢話收線..點知我唔小心訓著左..可能太累啦呢排..訓到8點幾到彈起身..就開機...e家唔可以話打機..因呢排真係冇打機..整下野咁...之後上網叫人整我地4條女既名名..好想快d有...因可以放晒係我地既日記到..卡卡..之後老公吹我打日記..卡卡(咁話你唔好嬲嬲唷)呵呵...聽日有家政堂好玩..打住咁多先..

|