今日同平時咁一樣起身..但今日換衫果時冇咩點訓係張床到(因平時既我一定係張床床到)..所以搭到巴士..正到爆..返到去..太早所以佢地未返..係到睇下學校d魚魚..等等下見到哥豬佢比人捉左出黎...唔知佢衰咩呢..到左集會果時呀Miss吳走過黎問我做咩比風紀寫紙..我話小息同lunch果陣食野囉..佢話咁你想點罸呀..我話唔知呀..之後Miss諗左陣就話小息去教員室罸企咁...好多人都要去嫁原來..成個教員室門口比我地2A包晒...卡卡..型爆..d老師行過都話好驚訝...不果我做女班長既咁企法有d樣衰..之後企到就黎小息完呀sir出黎話比你地去廁所啦咁..講完冇1秒我地走晒^^"勁呢..呵呵..媽玲佢今日冇返學學..死人呀媽一定係屋企打機啦..最後果堂黎左個新老師..本來覺得佢唔錯既..後來近睇發現..樣衰到仆街..把聲仲怪過我...徐小燕令過佢多多聲啦..仲要上佢10堂...樣衰到咁跳樓死吧啦...返到屋企打比老公佢..傾左好耐..呵呵..多左個哥豬同臭姐豬成家人都熱鬧左好多呀..卡卡>3<仲有呀..哥b殺神武生日快樂呀..又大一歲啦..同呀嫂要一齊耐d唷..


|