今日老公佢打黎叫我起身...因本身今日出街街之後我見落雨所以唔出(落雨一定唔出街既我)..所以陪返佢成身...4點幾果陣佢去洗白白我都唔比佢去沖..卡卡...之後我話一齊沖...真係一齊沖左嫁...一路沖都諗住你嫁^^之後傾左陣老公佢訓教教..之後我就係到整返下d歌..整整下呀哥家姐佢地on晒..所以冇整到係到傾...同君哥豬傾完之後冇咁耐e玲佢on左我就同佢講哥豬on過佢好唔開心喎...痴線嫁佢...之後哥豬又on佢又勁開針...低能的...十成十鍾意人啦..岩岩出左好大既勇氣同哥豬佢講:我feel到e玲佢鍾意哥豬佢...咁..卡卡..好大勇氣嫁>w<””死e玲家姐佢日日食抄飯..低死啦..仲話好食..痴線的.. 最後果陣時同老公佢傾傾下電話我訓著左..訓醒果時睇返老公icq add我...佢好似叫左我好耐咁...sor唷老公...我都唔知點解我訓著左/.\同老公傾過咁耐第一次係咁..


|