今日老公打黎叫我起身...因今日同老公豬佢出街街...之後出到太和搭火車果時見到表姐佢...所以一齊出去搵老公...一開始我地去左荷理活廣場既機...機...唔識打....之後見到叔叔..又唔係...哥哥...又唔係..唉..唔知呀..係到玩拍果 d顏色咁...佢一路跳住黎拍....老公話佢傻仔..哈哈...又睇到個機係講有4舊野..要整到佢先算數...果條友一路跳一路玩...我同晴係到睇老公又係...佢跳得好型咁...但佢係果d20幾歲果d哥哥黎瓜...老公佢冇玩過頭d...之後又玩令一間...果到有條友成日跟住我同明行...佢知我同晴未夠歲....卡卡...最後我地都係走左...之後見到有個魚池我地又放d錢落去整d魚魚...卡卡..我整中左...玩到勁變態...後來kai子商人佢打黎...比佢聽到我叫佢kai子商人添...之後唔知講咩...比左老公同佢串...老公話佢唔出聲既...之後我cut埋佢線...卡卡...之後我地去機...機...唔識打唷...間野叫838笑死我..冇啦啦彈左好多龜龜入去...好彩之前有人係出面入返去...就大叫話有好多龜呀咁...老公就出返黎..因佢都唔夠16歲...卡卡...所以冇玩...去左搵晴條仔仔...肥仔黎...仲淆底喎...我明玩野咁...見到佢就hi∼...卡卡..之後佢仲以為我係晴><...搞錯...晴話佢樣衰所以要飛左佢...所以我地離開個商場...果時又大雨得我一個有帶雨傘...3條友果一齊用喎=,=所以齊齊唔用...卡卡..最後晴話去網吧...所以我杜一齊去...打打下機機...同老公豬拖手手....呵呵.....老公豬隻手仔凍凍好舒服....打左1粒鐘...因冇野玩所以走人..同返屋企....返到去打比老公傾左陣電話就玩icq傾傾....
|