今日4點幾果陣..冇啦啦起身發冷..又想嘔咁..訓左陣又起身..等到6點幾先嘔..好辛苦同左呀媽講..佢話返左學先有咩事先早退..上第1堂英文堂果陣..成隻死狗咁..落堂果陣miss問我係咪唔舒服..我話係..之後上pe堂跳舞..又好似冇事嚕..就照上堂..中(屎)堂果陣仲ok..但一上maths果陣就又死狗咁..訓又訓唔到..又凍到仆街..之後家姐就同呀sir講..我要早退..之後呀sie叫男班長陪我落去..果到有個人幫我搞..我入去醫療室到休息佢比左杯暖水..之後佢就幫我探熱..有小小燒..所以佢打比呀媽話我早退..我就上去汁書包..等左陣呀媽就黎左.等埋鳳儀表姐佢拎飯就去搵醫生睇..收晒=.=去左大埔有間24小時既到睇..果個女醫生黎幾令女嫁喎..睇完佢話我作感冒..就開藥比我食..要食左嘔果個先..1粒鐘之後先可以食野同食埋其他藥..我食完係呀爸嫁車到..等佢..因佢去買粥比我..點知我等等下訓著左..呀爸一上車我又彈返起身..呀爸又叫我訓返..訓到返到屋企先起身..入左屋企就炸炸諗入自己間房到..衫都唔換就訓教..訓訓下比工人叫左起身食藥..食左小小粥就食藥..之後又訓過..訓訓下見訓左太耐就開電腦..其實仲有d累..老公打比我傾左陣到佢訓教教..就收左線..之後同e玲豬傾msn..呀哥原來都冇乜同e玲講野..咁樣..同唔哄有咩分別啵..之後e玲話我病左呀哥都有關心我..
|