今日冇返學呀...發覺唔返學係屋企都幾悶下..訓到12點幾起左身..房張桌到有粥粥係到..我諗係呀媽叫工人放係到..但我食左淡仲係熱嫁啵..食完就食藥..食左藥去左玩電腦..因細老未返所以玩得..佢返到我玩多陣就比返佢玩..之後我就係到唔知做咩..搞搞下就5點幾..呀爸返到黎話今晚你婆婆生日問我去唔去..我話冇電腦玩一定去..呵呵..去左有野食..係屋企食自己..去到細姨話果2個蛋糕係我整嫁..開初我都唔信嫁..之後睇下d邊呀..又覺得係佢整既..幾好食呀..係果間酒樓d野食多到爆..食到要打包..影衰晒=.=之後食食下同e玲傾sms..同台唔使錢..日日係咁傾..呵呵..返到屋企..細老未訓@@正乞丐..
|