今日8點幾果陣起過身..之後再訓過..10點幾到老公打叫醒我..呵呵..今日又出街街唷..出到去睇到老公個頭粉紅色又有紫紫地..好得意..之後去左amp行..行左一陣就走人..去左9龍灣機舖搵小丸佢地..之後我表姐話黎..佢唔知小丸佢地係到..之後佢黎到..唔知點啦..之後又去機舖到..之後我冇出返去..我表姐就唔知做咩又話走人..小丸又唔追佢返黎=.=之後小丸好似比佢地話..我都估唔到我表姐會咁樣做=.=第一次見..之後佢要我去接佢..自己一個..講左陣..我同老公去啦..但都比佢知道左..我表姐佢就走人..shit..之後小丸佢叫佢唔好走..點知唔得..我地就..唔記得左..之後又係機舖到..睇佢地玩頭d...睇睇下表姐打黎=.=佢搭錯車..搭返去9龍塘果時..又話要黎返..我唔講比佢地知..之後到左老公知道..但佢地唔知..勁好笑..之後唔記得左d..返到太和食m記啦..之後係到行下..玩下咁..咁就過一天...呵呵
|