今日6點幾起身沖涼..起身之前手提個鬧鐘嘈我起身又加埋e玲既電話聲..唔嘈到起身先奇=.=之後沖到7點幾到睇返下個電話又係佢打黎同佢加老公個sms...整好晒d野就出門口..好多野拎呀..好彩叫左呀媽lunch果陣先拎dd比我..唔係拎死人>∼<今日又要愉加又要中樂團仲有家政堂..愉加果個呀sir黎..又那那地..成個女人咁..不果算啦..呀sir都係一樣嫁姐..叫我地做果d動作都ok唔會好痛..d筋唔得就死..教完就死落去音樂室..因為第一次去中樂團到見到個呀sir都唔開胃..一開波就話古(真)師姐佢..之後佢比我睇下個音果d..G調黎未教..(遙)指教左但未得..所以總計黎講係唔岩我既..之後miss黎叫我睇師姐佢彈..坐係到發臭..不果算啦..下次就唔會嫁啦可能..嗯嗯..之後呀爸勁打黎問我係邊..又係車搭唔使行..正..齊人成家一齊去粉嶺食飯..食左小小就飽到爆..近年胃口細左..食完去左行一陣惠康..去買洗頭水..行行下e玲打黎..佢話佢行緊返去迪士尼既酒店..佢玩左5次飛越太空車..傻的..佢今日冇返到學..逃學去迪士尼..佢話會買跳跳虎公仔比我嫁..因冇monchichi..所以就跳跳虎
..傾左陣就收左線..佢話遲下打返比我..返到屋企冇得玩電腦比條粉腸拎左黎玩..我就睇電視..做大奧果陣我係咁話電腦電腦..煩到呀爸叫佢比我玩..佢勁唔鋸..玩玩下個傻仔商人就打黎話串希兒個細老..個聲幾q不果好串...我又串返佢..佢串我唔到就話我kai..佢同希兒講話e條女好撚串=.=呵呵..串串下..冇咩聲到傻仔商人串..廢既..冇野玩就同佢收左線..老公就打黎啦..

|