今日好早起身沖涼..沖完涼之後整好晒書包果d出門口啦..今日唔係搭70號巴士而係搭25A小巴再轉火車返到學校果邊..因我諗過又平又可以早到d去到果邊..唔係食早餐果時冇乜時間..今日同家姐一齊上左去m記之後排隊買野食果時肥丸就到左啦..我地一齊買晒啦..坐左係到食..食完就走人啦..就到學校果時我地3條友一齊收埋送手提落書包到啦..返到去集隊果時話一陣全級中二入禮堂..估都估到啦..搜書包..我果班d人比呀sir搜到晒..廢柴黎..不果家姐佢自己出..本身我都諗住出埋嫁..家姐就話出去做咩姐一個缺點啵..我話咁又係..之後胡巨撚扼起左曾志豪部手提講e部係最新款既..又話咩學校係唔比拍照既..on9既成班都o晒咀..家姐仲話新款黎=.=咪玩咁..二家姐你咪傻啦..我唔信你e家用緊果部冇得影相..我就係到笑..因全班得我同男班長冇比人收左部手提..上到課室都冇咩事發生..到左IS堂條卓梓軒又話唔見左本書..又要叫訓導黎搜書包..我又要收埋d電話同網吧卡..煩死人..正仆街係咁搜...馬q煩..
|