今日6點幾起身..就出去開爐等洗白白..廢事係床到訓著左就係廳到訓係到..見佢地出左門口我就入去沖啦..沖完就刷牙整好要帶果d野就出門口..因個頭未乾所以冇紮頭髮..就到果時同大家姐講完又打黎,,之後佢話陪佢傾到我去到..我落左車收線果陣比miss吳捉到..佢問左我好多野..最後仲問我做咩唔紮頭髮..我話岩岩係屋企沖完涼d頭髮仲未乾咁..佢話做咩唔吹乾佢呀..我話下次啦..就走左人..去到同家姐講>.<之後買買下野食見到肥丸佢..比佢話乜你搞到咁呀..之後家姐話佢岩岩沖完涼黎呀..肥丸就冇野講..食食下家姐佢件校服d xxxx就冇咩到...之後我話比佢知..可能大聲瓜肥丸佢就睇下..點知佢睇到..佢話過唔講比人知嫁..點知咪又係爆左出黎..家姐無奈回應..之後放學去左大中到..我唔記得左我發達通冇錢..得返張紙所以問家姐借住黎..之後去左借小說啦..我諗唔錯瓜...去左睇家姐果個patick cox個袋..幾令呀..唔錯既..就行左去借小說..搞左好耐呀我地..之後各自各返屋企..搭車果陣冇4蚊比左2蚊佢..條樣衰叫我比返錢..我話冇散銀呀..紙有冇得比找我呀..佢唔出聲我就走..傻仔一條呀伯黎..返到去岩岩好睇左陣小說就玩電腦..e家冇乜錢啦..嗚嗚>0<要儲錢錢嫁..唔比亂使錢錢呀.\/.

近年鍾意:跳跳虎,Monchichi
|