今日訓到12點幾先起身..出到去又係冇廁所用..所以係廳到等等..之後問細老係咪好爽呢..成晚比晒你玩..之後呀媽話多得你唔小啦..成晚d電話係咁打黎..1點幾又有4點幾又有..我係到諗..係邊個..但諗唔到..次次都係咁嫁啦..訓著左就好多人搵我..之後叫呀爸比陣電腦我用..一on就同老公傾..點知老公佢以為我比人姦殺..超無奈..之後佢又係叫我出去..但仲好累..所以冇出..就玩江湖=.=係唔記得邊個總知係巨商d fd啦..玩左陣就做左女高手..呵呵..好難升>∼<幾好玩既..一路做自己野..一路掛機升..都冇咩野做既..睇小說咁囉..聽日仲好似要測驗=.=
近年所有最愛既野..公仔,牌子...等等
公仔:Monchichi
,跳跳虎

牌子:Puma
,adidas
,Vivienne Weswood
|