今日6點幾起身沖涼..之後係到等果時訓左陣..因為係廳到所以訓訓下又起身..細老佢出左門口我去睇有冇熱水..仲煲緊唔鬼理照沖d人熱到..他媽的>∼<係咁整凍d..沖左15分鐘到..返入房睇下有冇sms啦..因日日都有之後睇到老公sd左個黎..超開針..因老公唔嬲我嚕>3<等左陣就出門口..幹..班車走左..我就等巴士啦..到左太和轉火車搵大家姐同肥丸佢地食早餐..同大家姐傾左陣電話就有車啦73A黎仲要係有冷氣貴得多>∼<不果加埋火車錢都好似平時返學既錢所以算數啦..去到m記搵到大家姐佢地..佢地食緊我放底左個書包就去買..點知食食下肥丸話一陣IS堂要默書所以我地諗住遲到啦..之後大家姐淆底=.=佢自已一個人行返去學校到..我同肥丸就係到吹下水咁..之後佢問我做左中文功課未..我唔記得左做呀>∼<係m記做..做完岩岩好行得..我地仲走去睇左陣電話..肥丸佢地睇中左部有得拍DV既手提新出..再慢慢行..

之後返到入去學校到..去左校務處寫簿啦點知要見校長(興貴人)係到講耶穌..又話我地2A乜乜密密..他媽的成個女班長企左係到..話我地2A班咁串咀..之後上到去搵胡巨撚..諗住可以罸抄嫁啦..點知唔罸..好似今日唔默..晒左我一次遲到>v<”

放左學之後要古真..係到等佢地班f1..之後去左呀媽到放底書包..之後拎左個冰既野食返去學校到食啦..之後傻婆大表姐見到就話做咩唔拎埋比我..卡卡..我話我點知你要姐..之後去左睇智社既啦啦隊隻舞點跳啦..點知馬馬地..可能未成型..唔好睇瓜..點都要智社拎返個獎..卡卡..今日古真要叫Miss教下我點彈《弓舞》..G調黎未教..又要記過晒d線..Pk..係咁練練練..都搵唔到d線..shit仲搞法仲得了既..上完之後傻婆大表姐又入左黎..我地係到汁野啦..係咁玩..好好笑/\/\汁完就返屋企..

岩岩肥仔佢同我講..我亂個名比人打到掉左枝槍.\/.火都黎..就算唔玩都唔可以冇左枝槍..40m嫁..他媽的..可惡>∼<嗚嗚..槍呀槍呀..I Miss You
|