今日遲左起呀..成7點15分先起身..之後入廁所果陣仲見到呀爸添...我呀爸知我要返學就拎佢要用既野出去..比我用..卡卡..之後換埋衫比呀爸簽返d回條就拎左個包包出門口..出到門口好似凍左d不果著左得褸唔怕..就行出去...點跳冇車..又唔想搭的..晒我錢=.=所以搭小巴到左大中到大家姐打完之後就到肥丸..大家姐就問我係邊..同講埋今日係邊等..我話我可能遲到所以叫佢唔使等我..肥丸就問我做咩唔去食KFC..我話我今日遲左起身..之後就收左線..點知我行返去果時好似行得快左d..廢事遲到又比(興貴人)嘈一餐..所以我返到去肥丸都未返=.=估唔到..之後我成班見未習隊就吹下水咁..之上MUS堂訓足成堂..正..中文吹水多過聽..小息就緊係落去食野啦..次次都係我拎桌佢地買野食..之後呀昌衍麒黎左叫佢幫我睇住張桌我去叫呀哥幫我買..之後佢地買晒..我拎岩岩好..點知蘇嘉興同曾志豪又過埋黎坐..所以將軍佢冇位坐..佢自己拎椅..佢又唔幫我拎埋麵..所以我叫女人賜幫我拎..食晒..返上去之後MATH堂..派小測張野...幾叻女呀得2分..同男班長一樣..呵呵..男女班長一樣分..冇計對MATH冇feel...上VA果弭仲好笑..將軍佢唔見左銀包啦..我幫佢講比老師知啦..之後訓導上黎搜..係家宏到個銀包..原來係龔啟偷完比家宏..之後就整唔知咩啦..派介刀要用..我拎左把就介左條係右手到..大家姐勁變態..介到好深..之後又叫救命=.=無奈啦..lunch完又上Miss Tiger堂..條撚樣整我地得2分..他媽的..
|