今日10點幾就起左身..可能平時老公都係呢個時間到打比我叫我起身..所以咁早起身..起左身去廁所整好晒d野就玩電腦..我以為老公佢醒左啦..原來未不果佢細老就起左身啦..所以同佢icq傾左陣就冇傾..之後老公on左就緊係同老公傾啦..一路傾果時我就整個日記..見d圖果到好似見耐左所以換下咁啦..點知整整下hand機=.=廢事再整所以去左沖涼..沖完開返部機傾下計咁..到1點幾就出門口..因今日去大家姐舊屋到玩呀嗎..到左運頭見未夠鐘就去左呀媽舖頭到坐陣..坐到2點10分到就行去等大家姐..等等下見到以前小學既fd..令女左^^”大家姐到左啦..仲有叔叔同姨姨..一上車就緊係叫下人先啦..我e d有禮貌既人黎嫁嗎..卡卡..上到去就開始幫手
到左龍城堡啦..之後入左會所到睇下間鬼屋點..一入去我都驚驚地因為好黑==之後大家姐就拖住我黎行..睇完個場就出返去..之後大家姐個fd呀君話返自己屋企拎衫..咁大家姐就緊係帶埋我啦..上到去都唔係好大姐..好多個兄弟姐妹..一人一部電腦..正..拎完就返去會所到啦..搞搞下就去左一個姨姨屋企到食野,換衫,化妝果d..咁當然我就唔使換衫,化妝果d啦..只係食左小小野..就算..之後徐銘打比大家姐..但大家姐唔得閒就比左我同徐銘傾..大家姐d fd就覺得徐銘唔好..大家姐就扮下野啦..咁真野大家一定知啦..(讀李興貴果d人)之後到左6點幾到我地去返會所到準備啦..我係鬼屋到冇咩野做嫁炸..只係開門嚇下人..d細路見到個門口就唔夠入..我勁笑^^”之後化妝果個叔叔佢做冇頭鬼..佢又幾恐怖既..鬼屋完左..就出去食野..之後食食下有catwalk睇..家姐同佢d fd都有玩..大家姐佢win左不果唔知第幾名..之後徐銘打黎大家姐又唔傾所以我同徐銘傾..傾傾下大家姐話去拎糖..周街問人拎果d呢..食晒就返去果個姨姨屋企拎野..呀爸到左..我就走啦..總知今日就玩得好開心啦..

|