今日係最後一日既UT呀...超正..唔使再溫書書啦>V<”今日考中屎屎呀..我冇溫過..但係有一家姐係我格離我好多睇佢..之後有d佢唔識我就識..卡卡>w<”

放左學..本身諗住去呀媽舖頭到拎蛋糕糕嫁..點知佢未開舖..之後我地去左大快活坐左陣..陪大家姐去新達百佳到買野食..成班係百佳勁嘈...其實人都吹我地唔脹..之後二家姐就話(唉..咪嘈啦..d人望住呀)..我地就停左陣..之後就比錢果陣大家姐佢工人打黎..話就有車搭..佢就唔買飛落去巴士站到..我地就照買啦..買完我地就走去拎蛋糕果d啦..之後返到學校入左課室到先..開始左啦..我地係咁同呀sir傾計..有一條新校規..聽到好無奈呀我..話上堂果陣唔可以訓係到..我好無奈..玩完去呀媽舖頭到坐到1點行去買野比細老食就返屋企..返到訓教教豬...

|