今日1點幾先自動起身...之後開爐準備沖涼..開完睇細老打機=.=之後見悶出左廳睇電視..講kelly(n年前既偶像)之後睇睇睇..睇到呀爸返黎我都未沖涼..之後死左入去沖涼涼..我一路沖一路聽到電話係到勁響..呀爸話係二等兵∼..心諗早知係佢..得我陪佢過生日..仲要生日禮物都未買..之後陪左佢好耐..又食野啦..最好笑就係..我地玩x公仔..家姐2蚊就拎到..跳跳虎>3<黎..之後我返到屋企就打機=.=冇嚕