今日6點45分起身..之後懶下床床就起身刷牙果d野..今日個頭冇咁難搞..正爆..之後冇風褸褸著..要人著樣衰衫衫..好唔慣...返到去徐ming派糖糖..我拎左兩排貴野又好味既糖糖..返到上去好眼訓但又唔可以訓果隻..之後上老陳堂..頂唔順訓左陣..又比人叫返醒..之後英文堂又係勁訓教教..最好訓呀..家政今日呀皮冇買到野..整到我地冇得整野食><”之後教埋d kai野..又話咩小測驗..比Miss調左去窗口位..果到風涼水冷..做左小小就訓..訓到岩岩好打鐘到就起身飛人..三個字..『爽爽爽』好耐冇訓過咁正既教教><”之後落左去搵媽玲..同大家姐,毛毛都冇去朗誦..之後打去呀媽到..仆街..話咩好多人等緊我..on9係得條傻婆上左去炸嗎..好練唔練係要放學..on9...之後去左so根到玩陣就返屋企..今日超無奈啦...比人爆晒我屋企手提電話比某個人啦..

|