今日好遲先起身呀><成日都係咁..要早d訓教教豬先得..之後用超快既速到去KFC搵佢地..點知佢地先岩岩買野食..無奈唷..之後等佢地食晒就行..行行下見大家姐同姐夫咁親熱叫佢地錫錫..之後大家姐話我比我知一d不如告人既秘密..係我唔可以同人講..佢地講左咁多野比我知我冇爆出去嫁@@..好唔好人呢..
放左學我就去左音樂室等學古箏箏..睇見佢地就好笑..所以走左落去下面睇下野咁..睇返部手提..就到禾學..所以上返去..之後今日練返隻搖指...練左好耐耐>o<”仲整親隻手指仔..一陣要練下搖指指..@@””打完
|