今日7點到工人叫我起身..但我死都唔起..之後7點45起身刷牙..我整好晒就等埋呀銑呀媽...之後一齊出去食早餐..食完我就自己一個行返去學校到..諗住開始左點知未..我仲係入黎調音..調左好耐...之後出返去今日彈〝龍的傳人〞有d跟唔上..好過之前果d係到坐..卡卡..之後放左就去呀媽舖頭到..之後打比so根問佢一陣係咪去supernet啦..之後佢叫我去左佢屋企先..我返左屋企換衫就出左去so根屋企..之後等埋將軍...就行去...玩到6點就返屋企...

琴晚既野...到而家好多人都知道晒..點解d風收得咁快..

|