今日早左小小起身..之後出去等車..等左唔係好耐就上車..次次一上車大家姐既sms就到..係真準^^”之後到左火車站見到舅父仔so根..就一齊返學校啦..返到去見到阿ling同呀顛一齊..見到都開針針..個個都一對一對咁...型爆爆>3<”卡卡..之後上到課室大戰就黎囉...同將軍串咀..個個都話第一次見我咁話人..可能真係惡左d...連識左咁多年既呀媽都咁講..不果算啦...鬼叫佢咁對我先咩..底死嫁啦..
放左學就落左禮堂因為今日要彩排排..就校慶既關係..但係我..嗚嗚...彈錯左d音呀..又跟唔上..嗚嗚..不果我真係要練多d先得..唔係衰比人睇就唔好啦..卡卡..
|