今日好累唔想起身嫁><但要返學學...今日著冬季條群...短左好多..呵呵..高左..返到去好樣衰咁短..要買嚕..一返到上去課室就調位位..本身徐ming佢冇得同大家姐坐嫁..但我同二家姐係咁同呀sir講...卡卡..調左啦..班熊貓蚊珠毛又係到嘈..呀sir佢地都調左你地一齊坐啦...仲嘈乜嘈姐..煩到死..話徐ming佢地兩個上堂果陣拖手之後咩咩咩..你地冇仔就咪嘈啦..有仔咪叫佢地黎拖你地囉..搞到佢地話咩要打比家長..死人呀琨拍拖咪拍拖囉..你未拍過咩..打比人地老豆老母把..一陣搞到大家姐佢呀媽踢佢過去英國你就死..之後liunch果陣上左去朗誦..日日要人放學去..晒我時間..好彩呢排好忙..卡卡..次次都冇去過..
放左學又要去採排呀..又係彈錯晒...都唔知校慶果時點算><””
今個月電話又一次比一次勁啦..170蚊..一定比人話死啦..死人頭黎你唔轉黎數碼通唔使只以我回你呀..\_/
|