今日要中樂不果我遲起身...之後就10點幾先返到..練到1點幾先放...汁下野就去左練朗誦...之後就去呀媽到換衫同呀媽仲有女人出MK..出到去就行信和..我就睇神起D碟啦..之後見到話只係入一次就唔返既神起演唱會...睇左陣就去睇a9呀果d野..我又睇中左個band啦..幾令仔...不果我都唔會唔鍾意神起嫁><””之後呀媽買左3舊幾水既野就到我買神起隻碟...最衰冇乜錢...又想儲錢買電話,袋...又要買佢地d野...真係唔夠錢使...我睇中左Gazette隻碟..不果真係買唔落手..180蚊得2首歌..神起果d又唔同..佢地會出港版..但佢地唔會先死..之後就食下野就返大埔..返到去行左陣搵下整頭果d野..呀爸打黎話去飲..算啦..就去左唔使食自已嗎...呵呵
|