今日起身超級凍..之後拎返件褸褸著...暖晒..之後搞好晒就出門..今日d音唔錯..卡卡..
出到去冇車..仆街呀..等左好耐..有車都比d衰人搶晒黎搭..成班餓狗搶屎..之後有車啦..今日又要帶校褸..pe衫..又有家政..d野勁多..好似岩岩去完shopping咁...返到學校..冇咩野..係lunch果陣死人張世君係咁打我..之後我吹雞叫晒衰衰家族既人馬黎一齊打佢...佢之後拎報紙打我..我地咪拎返報紙係咁打..好鬼好笑嫁...之後家政堂整《老少平安》幾好味既..不果倒晒廢事拎..
放左學上左7樓搵Miss讀《Cat Bagan》唔記得晒點背啦...死得><””讀完搵去左換衫學瑜珈..換衫果陣校服個校章枝針界到我中指同無名指...痛到叫救命..之後中樂都冇去..就去左大中..陪二家姐買衫..二家姐買果時睇中左條褲啦又..搵日去同呀媽黎買..唔使我比錢..呵呵..就去左借書書...我發誓下年要早d織頸巾..好凍呀...
今日打冰爐呀..之後我要呀爸開枝紅酒出黎..呀爸話係靚野黎...我緊係飲多d啦..之後呀媽就話...詩韻你黎下你呀爸...我睇,..紅到爆...哈哈..我都冇乜紅到...呀媽就話你睇你個女都勁過你..96年既紅酒...第一次飲到..正野...
|