今日10點幾起身..之後好鬼死凍...攬住張被死都唔放...又喉嚨痛啦..又傷風..真係失敗又病..冬天係我最鍾意又好憎既季節..憎就係病..鍾意就係凍啦..可以去滑雪咁..不過咁大過女去左一次滑雪雪炸...大過女一定要年年都去呀..
11點幾到就準備出門..出到去天喬..發覺唔記得拎電話..之後又行返入去拎電話..真係失敗呀..咁大過女..第一次唔記得拎電話出街炸..之後等車..等等等..食屎嫁..等咁耐一嫁都冇...上左車就打比二家姐..之後到左太和就搵..佢等佢個fd..我去食早餐食..好肚餓><””
到晒就行去運動場..原來我地算係超早既人..呵呵..等等等..好鬼累..原來今日Isbella唔黎...人家黎就係睇佢...果個哥哥同我地講先知..不果佢真係識好鬼多人...Twins果班又識..Kenny果班又識..之後冇啦啦有班Kenny既Fans Club黎左..問佢有冇位..之後我同二家姐就冇啦啦成為Kenny既Fans啦...比我地幫佢地拎牌...好鬼樣衰..而見到肥阮..仲普左民安隊d衫之後成個乖左勁多同埋好似女仔...卡卡...睇完就走..今年Twins係最頭表演..失敗...
之後去左大中食野同買衫衫...就返屋企嚕..
|