今日12點幾比人打黎嘈醒我..問我去唔去網吧..之後我就話到佢..炸炸淋收線..卡卡...阻住我訓既人冇好結果..之後真係訓唔返..就起身睇電視..之後食野..食完就拎左部腦黎打..就聽人打碟..玩玩玩...玩到4點幾沖涼出去大中行下街..好過係屋企發臭啦..之後係車果到杰少打黎..傾左好耐..傾到去呀媽舖頭..係大中行行行..冇野做..就走人去運頭搵呀媽..之後打比肥仔叫佢聽日陪我落去舖頭..之後愕 到佢聽緊人打碟..我就炸炸淋上去佢屋企聽..之後小妹打碟..我地就緊係聽啦..係咁同小妹傾計..好好笑..佢比人起底..卡卡..之後聽得好開針果陣呀爸就打黎叫我落去..因為就走叫我落去等..我就好快咁走人..著緊鞋果陣姐姐同姨媽返到黎..就話做咩見到我就走呀...我好無奈..著完就走佬..返到屋企打機聽歌...冇嚕
|