今日11點到起左身先知細老返左學..之後刷完牙搵朱古力食..冇啦啦喉嚨痛..食完就冇咩野不果仲有小小...開機果時so根打黎=.=之後就傾傾傾..傾傾到唔知幾點啦..幫人吹雞上去聽歌..之後沖涼出門口..過左2點到我先出門口..遲大到..之後打比so根問佢去唔去supernet..我去左佢樓下等左好耐=.=之後出發..
去到star見到肥仔佢就開始教我cs啦..玩玩下雪場就玩..唔識串既英文場..我一入到去就比人爆頭..之後玩返雪場...都ok啦...新手一個@@”..玩到6點幾冇野做..就走人..去左m記食野..食完吹左陣水落左去下面吹..吹到8點到就叫呀爸黎接我..之後成家一齊去食野..食壽司...飲波子(氣)水..返到屋企就開機...
|