今日6點半彈左起身..之後去左洗頭..洗完就刷牙..刷完汁好晒d野就出門口..之後出到去又見到條肥仔...又係到講禾佢老味..之後上左車..比個呀伯踩住左我條褲..到左落車先得..之後搭火車去運頭...係7仔到等埋大家姐同so根..之後等完就行返去..

係果到玩〝誠實與大膽〞大家姐同大姐夫比我地玩死..卡卡..不果我都有比人玩返..今日老陳著到成個呀旺咁..之後果到d飯..我隻狗狗都唔食啦..唉..失敗..晒我錢..不果玩得幾開針..

返到屋企..一開機個個係咁add..因為要相=.=sd sd sd..sd晒就傾..之後夜左呀so根同媽玲傾電話..之後果d..我都唔知自己想點..但係又想同你一齊..又..唉..我唔知點解會咁..

|