今日7點半先起身..所以就冇同大家姐佢地食早餐..之後3個字後出得門口..UT第一日就遲到型爆..之後企左係冇太陽既地方..唔曬呢^^”之後上到去成班望住我入去..今日係Miss吳睇..訓導老師呀..之後做到9點幾我就做完..冇溫到中文唔係幾識..算啦...之後地理..又係訓導睇..變態..次次係訓導睇堂..仲要係女老師2個都係教PE..地理易到爆炸啦..因為有溫呀嗎...之後做做下老公sd左個sms黎..今日冇帶風樓所以回唔到住..放左學先回返老公..之後同媽玲女人賜去左大中食早餐..我問女人賜借住先..唔想用大紙..行行下又去左食野係女人食姐...同呀媽去左借小說..一人2本..之後個姐姐話你地唔係考試咩..我o左咀唔知講咩好..之後呀媽佢地就講..最好笑係今日我係學校大爆徐ming話要咀大家姐..之後唔知邊個問..有乜水聽到呀..佢地2個無奈咁望住我..卡卡..好玩..冇嚕..同老公傾緊陣仔..一陣溫書書..聽日考Is同Eng呀...要加油><””
|