因為琴日遲到所以大家姐佢今日打比我叫我起身廢事我遲到冇得食早餐^^”之後我7點29分出門口..日日都可以咁既時間出就好嚕..因為可以搭小巴再轉火車..又平d又快d..之後我就到果時同一姐夫傾左陣..佢係KFC到搵位.. 我第二個到..之後我同大姐夫傾陣計..大家姐同家姐就到左..我地買野食啦...食完就返學校..上到去考Eng..朱仔包睇堂..小息so根話去supernet打機..我而d緊係話去啦..之後考is..我溫果d佢又唔出..唉..今次可能唔合格><”F1到而家唔溫書都合格嫁..IS唔合格其他科要高d分拉返平均..放左學..成村人等2D班d人..一個一個咁走=.=我地2A班d人等到11點20到佢地先出黎=.=食得屎..之後去supernet果陣有Disco歌聽..我鍾意..以後都要去多d嚕..不果8蚊一粒鐘就真係貴左d...game又小過陽光..但suoernet既好處就係冇煙味..陽光好大煙味..所以有好有唔好...打到3點幾我就走人..

|