今日6點半起身..之後諗住去沖涼點知細老佢沖緊...咁早起身都係冇用..之後等佢沖完到我..沖完就出門口..出到去今日個司機飛車..爽..可以快d返到去學校到..卡卡..結果7點45分岩岩好到左..上左去m記見唔到大家姐..諗住行下先..之後見到姐夫再見到大家姐入左m記..唔知點解呢排係m記唔食野=.=都唔知坐係到做咩咁..次次坐坐下都係去搵肥丸..返到去上英文堂又係吹水多..之後pe堂跳高同跳遠...得我一個係左邊跳炸...Miss成日要人跳><..我跳得比人地既多...不果跳高真係幾好玩既..跳遠就唔岩我..小息冇咩野做..不果我做做下野果時比人爆大獲..不果當時人都知啦..冇咩所謂..lunch果時成班坐左係到吹水..好好笑..之後1點10到上去7樓搵Miss朗誦點知等左好耐我地成班就玩咁耐仲比人話..我同大家姐好日都唔上去..係今日上去比Miss放返飛機>∼<可惡呀..今日我同家姐都睇得出徐ming佢唔開針..但係大家姐仲好開針咁同將軍玩...大家姐一d都冇諗過徐ming既感受咁..大家姐今日比我同瑩話左好多次..我地真係覺得佢玩緊..先出聲話下佢..之前又話徐ming唔會鍾意佢...而家一定鍾意佢又唔真識..好似我咁..身在福中不知福

|