今日6點幾起身沖涼啦..之後出門口見銀包冇咩散銀..就係呀媽銀包到拎d散銀..就出門口..去左KFC食蚊蚊有徐銘同呀顛啦..佢地只係坐..我又係坐..今日唔知點解唔想食..等家姐食完啦..我地就行啦..一路行佢地係後面..得我同大家姐講野..返到去啦要習隊...之後上到課室..我都唔記得做過d咩野啦...上MATH果時白頭老鬼仲有一個唔記得叫咩名既呀sir冇啦啦話我地班有電話聲...我係出面汁緊老師桌果野之後呀sir到左我返埋位...之後佢2條呀sir就入黎話要搜書包..我就炸炸臨部手提收埋好啦..d網吧結就放係銀包到冇理佢..都唔搜銀包既所以照放係果到..之後大家姐話高c徐銘佢點呀..因佢今日比大家姐叫佢帶..但佢唔識收埋先死..我同二家姐諗左一陣就話拎黎放係我地果個垃圾袋到...佢就拎左啦..本身都冇事既..死人龔啟佢迫家宏講比呀琨知..之後呀琨過黎我地果垃圾袋..之後好彩我同二家姐扮冷靜..唔係我地都死..不果我果時好驚徐銘佢有事..話晒係哎唷姐夫緊係驚啦..不果佢衰就衰部手提到打左佢個名上去..唔係我地幾個買返比佢都得呀嗎..果部廢野黎好平姐..之後比人叫鬼左出去寫紙啦..我同二家姐都擔心佢有事..不果冇大家姐咁勁..到我地知係邊個叫果時..大家姐火到爆炸..想殺左果個人咁..所以我地冇理啦廢事一陣連我都話埋..我地衰衰家族既人以後上呀琨既堂一定唔可以帶書,聽書...等等.\/.
之後都冇咩野講啦...廢事打@@””
|