今日老公佢10點到打黎..傾左陣我話我好累唔出去..佢就嬲左啦..之後我又訓著左..訓到2點幾..起身睇細老打機=.=超小見咁既我..之後見肚餓拎呀媽d錢去食飯..個飯食唔晒..呀媽食埋佢..22蚊好彩唔係我比錢..係我比錢出左去食=.=食完唔記得做咩黎..之後呀哥打黎..同佢傾左好耐..不果當中..我部手提係咁收唔到..係屋企會咁..之後出去花園傾..一路睇小說一路同呀哥..同呀哥傾完就到大家姐..傾左陣又到返呀哥..之後我入返去打機..玩玩下冰冰豬打黎..講咩何細達欠佢錢..之後我緊係幫冰冰豬啦..話晒都係我大老(係巨商入面)之後係咁d白痴嘈..嘈嘈下我都廢事出聲..之後有條友頂唔住講話其實係何細達話要作野叫冰冰豬比返d錢佢..冰冰豬就無奈啦..之後就傾傾傾..打完日記都仲傾緊..

|