今日唔知點解唔想打..所以叫左老公打佢果d..唔好唔睇呀..順手留埋個言佢..
今日係星期四 咁岩又有拼音堂上 勁正..又唔錢學到新野喇 不過唔多想學 個阿sir又唔嚴喎..咁就係到玩啦 咁岩我同夢夢一齊坐 前面係龜仔同吳志文啦...係到玩玩下 個死龜仔冇啦啦係到串柒我 賤格既我緊係串返佢啦 個死人頭吳志文又冇啦啦係到搭嗲串柒我 我就一手抓落吳志文到 哈哈 個傻仔同我係到玩抓功 最後尾條友同我發力 戇尻的 我緊係唔會就咁放過佢啦整到我咁痛 我就發晒癲咁抓落去 之後抓左陣佢開始話痛我先放手 放左手之後 我都冇乜事 係有小小痛姐 佢就勁咯 一邊手甩皮 一邊手腫埋 我諗聽日佢隻手實變紫...正一傻仔 = =夢夢同我玩都放手啦 佢仲咁傻同我玩 個死龜仔仲好笑 抓完我唔痛架
|