因琴日冇咩野好打..所以冇打唔好介意呀∼仲有你地唔留言嫁嬲死你地..
今日7點幾先起身炸..洗唔到頭..可惡..之後勁快咁整好晒d野就出門口..廢事搭唔到果班車..上左車同老公仲有大家姐玩左陣sms..玩完之後就紮頭髮呀..出門口果陣未紮..約左大家姐係7仔到等..行緊去搵佢果陣又feel到想嘔..呢排唔跳做咩成日嘔..神神地..見想嘔咁去左買個蛋糕仔食下..食左小小冇想嘔嚕..去左上面果間7仔買野食大家姐買姐..佢買返學校食..仲買左d朱古力比左d我食..佢話食小小冇咁想嘔嫁..呵呵..大家姐真係錫我..買完晒就行返去學校到..行行下大家姐佢睇下見唔見哥豬將軍佢..點知唔見我地照行..到左出面又見到肥丸..佢食緊m記..問佢拎左杯奶tea黎飲..幾好味..得閒有時間既去買黎飲下..之後同佢一齊行返去..返到去又要排隊..熱死人..講講下個(興貴人)校長又講野..低b日日都講..之後好似比人話就冇講..卡卡..比人話..之後返到上去..唔記得做過d咩..小息落左去食麵..加左隻蛋..隻蛋好難食呀=.=細家姐又話好食..之後食完諗住比返罐7喜徐銘佢..因佢win左比賽..我話過佢地win左請野佢飲..條友話唔比買..仆佢街..lunch果陣落去拎飯食..今日食紅豆粥..家姐同呀媽話係百寶粥黎..家姐係咁老笠..我又老笠返佢d飯..之後放學諗住等so根佢..點知我地食晒d麵都未落黎..我地就去左我呀媽舖頭到拎返家姐個書包..拎完各自各返屋企..返到去到左6點30分佢都未比我玩..我發脾4冇啦啦係呢個時候黎補習正粉腸..之後係後花園到玩野..玩玩下有人打黎我手提..我就彈返入去拎手提出黎傾..傾傾下老公打黎我就叫佢等等..等等下佢就收線..哈哈..玩得返電腦又比人嘈..我細老佢要用電話佢平時都唔比我用我就同佢嘈..佢嘈唔win..就發脾4..呀爸就走入黎嘈尻我..白柒痴的..之後晴佢係msn add我..我心情唔令就緊係串左d嫁啦..同佢講話乜柒..佢就話冇你咁柒..之後我唔得閒理佢..冇回佢..佢仲話講下炸咁..放心啦..我以後都唔會理佢..出街都唔會叫佢..佢打黎唔聽..大把功課未做..唔想做>n<”

|