今日冇咩feel打日記...但又唔可以唔打啵...打小小啦..
今日冇去愉加同中樂團...冇比人屌死..呵呵..不果一二次夠啦..之後同媽玲去百佳買野..之後見到大家姐就陪左佢一陣..比他的媽媽話..之後閃水返屋企..夜晚果陣成班友仔打左比呀琨玩電話...卡卡..呀sir果聲唔同左小小...