今日小白打黎叫我起身...因為琴晚佢唔比我去訓所以我要佢今日叫我起身...佢打左2次黎..第2次我先聽到..之後聽左..佢係咁笑..我又唔知佢做咩好無奈..之後就收左線..我就去刷牙牙洗臉臉..

出左門口今日早左...早好過遲呀真係..多得小白白...之後等小巴..嘩..今日唔知咩事..咁小人..咁就好啦..廢事驚冇位...之後到左太和火車站果時..見到有條友仔..拎住枝野飲..之後成大枝野掉左落地下到..之後爆晒d氣出黎..型爆..

返到學校又係玩何卓峰..之後Maths堂要小測..得2題識...做完就訓教教..訓得好正冇人嘈住..最鍾意Maths小測嫁啦...希望今次有10分啦..上次UT有9分..卡卡..1分都係有進步..

1點05分放左學就去左買lunch返學校食..因為今日要校慶總採排呀..食完野就去搬琴...調音果d..之後就開始練啦..練果陣仲好地地嫁..之後一採排我就衰晒..fuck..練到5點到就散水..

返到屋企就入房開電腦..因為今日呀爸張部電腦搬左入黎我房房啦..好開針..以後唔使出去打機..通頂開住部機..正爆..到左10點幾..哥哥入黎整野...之後拎走晒我個鼠鼠同(博博)之後我勁係到唱...我等著你回來鼠鼠..博博..之後呀媽話..爸爸你個囡佢痴左線啦..卡卡..我成家都係咁...
|