咁多日冇打日記真係對唔住呀..冇咩心機打..
今日好遲先起身不果都搭到果班車...卡卡...約左大家姐去食早餐..當然儲緊錢我唔會食..餓死先算啦..卡卡..之後呀ling同呀顛都黎左..今日個氣氛好怪..冇咩人講野..食完就走人..我地就遲到..一路行一路玩..卡卡..返到去係到吹水..就上堂啦..第一堂Eng...冇咩野既之後就兩堂PE...跑林村河..成班又話行快路咪又係淆..講多過做..我地行..返正一陣都要跑..所以行..之後12分幾..快過上次...慢慢黎咁...之後小息係到寫神起d野落最後面個版到..媽玲都有寫..卡卡..Twins要要散二家姐勁唔開心...Twins既演唱會本身都唔去嫁啦..但見佢係最後一次用Twins既名義黎開..所以我去..我同二家姐都諗佢會再開..所以遲下先買...上Maths派成積表..平均分50.82分..得Maths同IS唔合格炸...不果同將軍同一樣平均分就好唔鋸啦..佢條廢柴我都高唔過\_/下次要加油先得..放左學就去練朗誦..之後去左呀媽舖等呀爸..之後返屋企...
|