因為呢排玩巨商所以唔打日記...但今日我就打啦...
琴晚同人嘈左之後..今日豬豬佢比左個網我話..我串攻城將..係呀..我係串佢..係佢整到我串佢先...我唔會冇啦啦串人咁on既...死白痴@bEN@小小野就post上網...kai唔kai d呀..傻仔..串唔過我就post上網..白痴..成日話乜話乜..你好好呀..我就覺得你好低b..好似未見過世面咁....post囉post多d呀....我好開心嫁...不果我以後串你既情況會好勁囉..post上網我唔介意...傻仔一條我當垃圾炸..
好啦..一陣要出去聽呀sir既音樂會..希望好正啦..
|