今日好早起身...因為死豬...叫我7點叫佢起身,,,幾好玩...多左好多時間打下機咁..卡卡..之後出門口..落到去..就有車..返到運動7點40到--未試過咁早返到嫁..之後上堂訓教...中文果陣要口試啦,,到嘉裕果陣..我訓醒左..聽到佢地話嘉裕講得好搞笑...lunch落左去食野..呀媽陪我^^vv"之後大家姐唔知做咩好似開喊又好似想打人咁...無奈啦--返到上去..而係吹水果d..今日冇戲睇--搞錯...平時日日都有嫁嗎...放左學..同呀媽過左富亨睇野加買野...順手當送呀媽返屋企..卡卡...之後返到屋企食下野打下機咁...
|