今日1點幾先起身...睇返見到老公add我黎>3<””開心死一起身就同老公傾計計...傾左陣我就入返巨商啦,,,冇咩野do...
5點幾6點果陣..彈左出去睇下icq入面d人既info啦...見到條粉人個info...我就火到爆炸...之後冇啦啦諗到抄晒佢d 2轉佢...卡卡..抄晒有3800m到....之後買左隻挑夫送比佢...名叫:同我玩收山...卡卡...之後叫豬仔幫我轉埋d錢佢就分d錢...比左兩個錫爆爆既細老...1人1200到...接近1300m...本身諗住比埋老公嫁...但佢出左街街...好夜先返...
夜晚果陣...小白吹雞搵人串我...我完全唔覺佢地串緊我囉...廢柴柴...去讀下點串人先黎串我啦...唔夠我黎就開始爆粗...我唔識咩==當流嫁...我以前講爆粗多過你食飯啦...只不果而家介緊...好夜嚕...訓教教啦
|