好down呀......掛掛下機返入巨商睇下有冇人買左d野啦...點知見到雷帝神個名on左...我就轉名睇下有冇咩唔見左...之後就同豬仔,小白講...佢地叫我轉晒d野,,,,ok...我冇咩所謂,,,但我係唔寫得白白一個勁ac比人爆>o<””又有3隻2轉...嗚嗚....好down呀...之後轉野果陣送左好多野比呀哥...又要轉錢投城...嗚嗚....總知好down啦...唔制呀...希望冇爆到啦...d eq我仲留住嫁...d兵又係....不果佢唔爆住..我放返d野佢又係爆...好彩我有個新名...d兵放晒係果個名...好驚我部機中左木馬呀...嗚嗚...我估就唔會..我又唔係上果d不知名既網...我諗住細老部機啦...希望咩都唔係...心情好down呀...個名係人地送比我嫁...點知比人爆--唔制呀...
|