今日9點先訓...係老公叫我訓嫁..之後訢到12點起身..吹左幾句又訓過..之後兩點幾起身啦...呵呵...當然緊係係到打機--””冇咩野做...吹下水升下lv咁..
夜晚啦..成班人去左打火龍...我阪阪打到1隻..老公頂怪..叻叻呀...個水云又唔定搞到成日死..呢個任都有排做下=0=...
就11點果陣小雞雞密我叫我去禮場們數..我呢d人緊係吹雞叫人去啦..卡卡...之後同兩細老傾電話...鬼鬼轉左聲..唔似以前咁得意啦..唉...人總大過...懧數果時諗住sd sms比棟棟,家姐佢地...點知...sms唔到..我fuck佢媽媽..我發晒脾氣..不果算啦...sd唔到就sd唔到..卡卡...2點幾到訓左嚕
|