今日又同佢散左...不果同返你一齊只得呀媽知...冇咩人知..都幾好呀..散左冇咩feel..又係我飛既=.=冇咩所謂啦..
聽日就係英詩朗誦比賽啦...之前冇心機去練次次都放飛機..到今日先比心機用左小小時間黎練...希望可以好d啦..唔好衰比人睇就得..最好我地4條女包晒第1,2,3名,...哈哈..發緊夢...