今日好凍成7點半先落床...估到會可能遲到..所以飛的的去太和火車站再搭火車返過去..返到去岩岩好..冇遲到..晒我錢錢飛的係冇錯既..上到去Eng Dict出貓貓..之後係咁睇..都唔記得要Dict所以冇溫到...之後家姐係咁叫我咪出..我出又點..之後堂堂訓教..超眼訓..頂唔順先訓嫁炸...之後最後果堂..要清潔班房要去拎去天拿水..我第一次好快咁整好我張桌就要幫全班拎天拿水水..拎到呀sir話我地班拎黎飲..不果我地班真係好核突>,<我成隻手好多天拿水..個水樽有d天拿水係到我隻手到個樽脫色..我成隻手變左藍色..我地成班係咁勁拎..搞到我係咁行來行去...不果好正個場面..返到屋企就訓左陣起身打機..
之後某人令到我想同返佢一齊既機會係0呀..講咁多野都on9唔講又話人...佢地個個叫我比多次機會你..好我比..諗住你生日之後先同你講..仲要咁串咀..而家咩事我都唔會再理..只會同佢地一齊玩..玩同讀書係而家要做既野..
|