今日11點幾先彈起身..之後開機..玩o2jam啦..又係新手一條..玩左好耐..練熟左〝為了愛(簡單版)〞之後搵歌..搵圖圖..del下野...改下野..聽人打碟咁...咁又過左一日...最後聽【街車仔】打碟...幫佢吹雞吹到icq都hand埋...好正哇>3<””愛死Disco(Remix)><””本身今日去剪頭髮嫁..呀媽話下星期先..不果又好..等我可以諗多一個星期剪咩型型頭