今日派左好多捲...Eng:63.5 合格但唔開針...數學:9分..開針到爆..平時2分嫁..Ya..中屎屎:24..50分爆分..欠1分就合格之後係捲到寫左d野..中文:54.5..卡卡..超開心..係李興貴到第一次中文合格..呵呵..平均分...唔好講..唔合格既>”<
聽日就係旅行啦..超正...可以影得晒佢地個衰樣..卡卡..仲有可以帶相機..後日就唔使返..但我都要返..因為我係中樂團既成員..